/ در آموزش محصول / نویسنده
آخرین ویرایش:

راهنمای استفاده از قالب وردپرس بستان و ساراتی

توجه : قالب ساراتی و قالب بستان و دیگر قالب های طلوع ارتباطات تنها در سایت راست چین بفروش می رسد. خرید از وبسایت های دیگر شامل پشتیبانی نمی گردد.

قبل از استفاده از قالب وردپرس بستان یا قالب وردپرس ساراتی به نکات زیر توجه کنید:

1- دو روش جهت ساخت برگه ها وجود دارد . در روش اول در منوی برگه ها یک برگه ایجاد شده و به کمک شورت کدهای موجود در ابزارهای ویرایشگر متن برگه، المان های برگه ایجاد می شود. در روش دوم که روش ساده تری نیز است ، ابتدا در زیرمنوی “ساخت قالب برگه”  در منوی “نمایش” و به کمک ابزارهای موجود یک قالب یا template ایجاد می کنید سپس یک برگه جدید می سازیم و به کمک دکمه افزودن قالب  در بالای ویرایشگر متن، قالب مربوطه را برای صفحه برمی گزینیم و برگه را به روزرسانی یا منتشر می کنیم.

2- در صورتی که به فروشگاه ساز ووکامرس نیاز دارید و یا ممکن است در آینده نیاز پیدا کنید از قالب ساراتی بجای قالب بستان استفاده کنید. قالب ساراتی و قالب بستان ساختار یکسانی دارند تنها تفاوت آنها وجود فروشگاه ساز ووکامرس و مگامنوی پیشرفته در قالب ساراتی است.

3- در صورت نصب قالب در سرور لوکال حتما افزونه وردپرس فارسی را غیرفعال کنیدو این افزونه در لوکال باعت عدم لود شدن سایت به طور کامل می شود. می توانید پس از انتقال سایت به هاست آنرا فعال کنید.

مروری بر مطالب

راهنمای استفاده از قالب وردپرس CleanCo

توجه : قالب Cleanco و دیگر قالب های طلوع ارتباطات تنها در سایت راست چین بفروش می رسد. خرید از وبسایت های…

نحوه غیر فعال کردن پیام بروز رسانی وردپرس و افزونه ها

جهت غیر فعال کردن پیام بروز رسانی وردپرس ، پیام بروز رسانی افزونه های وردپرس و پیام بروز رسانی قالب وردپرس پیرامون…

ارسال دیدگاه