/ در آموزش محصول / نویسنده
آخرین ویرایش:

راهنمای استفاده از قالب وردپرس CleanCo

توجه : قالب Cleanco و دیگر قالب های طلوع ارتباطات تنها در سایت راست چین بفروش می رسد. خرید از وبسایت های دیگر شامل پشتیبانی نمی گردد.

قبل از شروع استفاده از قالب به نکات زیر دقت کنید:
1- این قالب یک قالب چندزبانه است . برای تبدیل وبسایت به زبان دیگر باید زبان وبسایت خود را در منوی تنظیمات به زبان مورد نظر تغییر دهید . همچنین برای ترجمه واژه های قالب از مترجم لوکو یا Loco Translate استفاده کنید. برای تغییر عناوین ترجمه شده فارسی نیز از همین افزونه استفاده کنید.

2- برای تغییر ظاهر هدر سایت به تنظیمات قالب مراجعه کنید . ابتدا در قسمت تنظیمات منوی ناوبری نوع نمایش هدر را مشخص کنید . سپس با تغییر مقادیر “ارتفاع منو” ، “ارتفاع خط منو” و “مارجین بالای لوگو” محل قرار گیری لوگو و منوها را نسبت به هدر جدید مرتب کنید. توجه کنید از آنجایی تغییرات اعمال شده در تنظیمات قالب در فایل customstyle.css ذخیره می شود پس از اعمال تغییرات و ذخیره و سپس بازکردن سایت احتمالا تغییراتی مشاهده نمی شود برای مشاهده تغییرات کلیدهای ctrl+f5 را برای رفرش شدن سایت فشار دهید.

3- برای افزایش سرعت سایت ، افزونه های اضافی را غیرفعال کنید. بعنوان مثال اگر از فروشگاه استفاده نمی کنید دو افزونه ووکامرس و ووکامرس فارسی را غیر فعال کنید.

4- پس از نصب قالب اطلاعات کاربری را تغییر دهید . حتما حساب کاربری teeweb را حذف کنید تا ایمیل های ارسالی از سایت شما به ایمیل پیش فرض که ایمیل طراح قالب است ارسال نشود.

5- توجه کنید در صورتی که قالب را بر روس سرور لوکال نصب می کنید افزونه وردپرس فارسی یا wp-jalali را غیر فعال کنید زیرا این افزونه در لوکال اختلال ایجاد می کند. پس از انتقال وبسایت به سرور می توانید دوباره آنرا فعال کنید.

مروری بر مطالب

7 روش سریع افزایش امنیت وردپرس

شاید روش هایی که در ادامه بیان می کنیم در وبسایت شما انجام نشده باشد و با هیچ گونه مشکل…

راهنمای استفاده از قالب وردپرس بستان و ساراتی

توجه : قالب ساراتی و قالب بستان و دیگر قالب های طلوع ارتباطات تنها در سایت راست چین بفروش می رسد.…

ارسال دیدگاه