/ در آموزش محصول / نویسنده
آخرین ویرایش:

فعال کردن قالب های طلوع ارتباطات در راست چین

از آبان ماه سال 1395 نرم افزاری در سایت راست چین قرار گرفت که به کمک آن طراحان قالب می توانستند بر روی قالب های خود لایسنس گذاری کنند و قالب های خود را فقط در اختیار خریداران واقعی قرار دهند . بنابراین در صورتی که قالب از دیگر سایت ها بصورت غیر مجاز خریداری می شد بسیاری از قابلیت های آن غیرفعال می شد. پس از انتشار این نرم افزار ، طلوع ارتباطات جهت ایجاد ارتباط بین قالب های خود و این نرم افزار افزونه ای را طراحی کرد و در قالب های خود قرار داد. این افزونه وظایف زیر را بعهده دارد :

1- دریافت اطلاعات خریدار قالب

2- ارسال اطلاعات به راست چین و بررسی اعتبار خرید

3- فعالسازی تمامی امکانات قالب در صورت صحت خرید قالب از سوی خریدار

بنابراین پس از طراحی این افزونه محصولات طلوع ارتباطات یکی پس از دیگری قفل گذاری و لایسنس گذاری شد و اکنون تنها کسانی می توانند از قالب های طلوع ارتباطات استفاده کنند که آنها را فقط از سایت راست چین خریداری کنند.

اکنون در این آموزش قصد داریم تا روش فعالسازی قالب های طلوع ارتباطات را در سایت راست چین شرح دهیم . قبل از شروع آموزش لازم است به نکات زیر توجه کنید :

– جهت بهره مندی از تمامی امکانات و قابلیت های قالب حتما قالب خریداری شده را پس از نصب فعالسازی کنید.

– این افزونه بگونه ای طراحی شده است که بتوان محصولات خریداری شده را در هر دامنه و هر سروری فعالسازی کرد. به عبارت دیگر کلیه قالب های طلوع ارتباطات در تعداد نامحدود دامنه قابل استفاده و فعالسازی می باشند.

– در صورت نصب قالب در سرورهای لوکال نیازی به فعالسازی نیست . در سرور های لوکال بدون فعالسازی نیز تمامی امکانات قالب در دسترس است . تنها پس از انتقال سایت به سرور نیاز به فعالسازی قالب می باشد.

جهت فعال کردن قالب وردپرس لازم است مراحل زیر پس از نصب کامل قالب انجام شود:

1- ابتدا افزونه فعالسازی قالب را با نام rtl teeweb license نصب کنید . قابل این افزونه با نام rtl-teeweb-license.zip در بسته نصبی قالب که از راست چین دریافت می کنید وجود دارد.

2- پس از نصب قالب به منوی نمایش و زیرمنوی همگانی بروید . مشاهده می کنید که قسمت جدیدی با عنوان اعتبارسنجی پوسته به تنظیمات این بخش اضافه شده است.

فعالسازی قالب وردپرس

در شکل بالا ناحیه اضافه شده به تنظیمات همگانی نمایش داده شده است . جهت فعالسازی ، فیلدهای نام کاربری ، کد سفارش و نام دامنه را بصورت زیر مشخص کنید :
نام کاربری همان نام کاربری است که شما در سایت راست چین اقدام به خرید پوسته کرده اید.
کد سفارش پوسته را می توانید در منوی کاربری خود در سایت راست چین و در تب شرح عملکرد دریافت کنید.
نام دامنه همان نام دامنه ای است که هم اکنون پوسته را برروی آن نصب کرده اید. در نسخه جدید افزونه  ، نام دامنه بصورت خودکار در این فیلد قرار می گیرد و نیازی به پرکردن آن نیست.
3- پس از تکمیل اطلاعات برروی دکمه ذخیره تنظیمات کلیک کنید . در صورتی که فیلدها را بدرستی وارد کرده باشید متن قرمز رنگ بالای فیلدها تبدیل به متن سبز رنگ با عنوان “اعتبارسنجی با موفقیت انجام شد” می گردد .
4- توجه کنید زمانی پوسته به طور کامل فعال می گردد که متن سبز رنگ ظاهر شود.

مروری بر مطالب

نصب قالب وردپرس با افزونه All in One WP Migration

یکی بهترین افزونه ها برای انتقال وبسایت از سروری به سرور دیگر افزونه All-in-One WP Migration است . این افزونه…

آموزش نصب وردپرس

اگر مقدمات نصب وردپرس یعنی آپلود فایل در سرور و ساخت دیتابیس را کنار بگذاریم نصب وردپرس فارسی  تنها با…

ارسال دیدگاه