افزونه سئوی محلی وردپرس (yoast local seo)

توضیحات پوسته

با افزونه سئوی محلی وردپرس یا افزونه Yoast Local Seo دیگر نگران نمایش نقشه محل کسب و کار و اطلاعات کسب کارتان در نتایج جستجوی گوگل نباشید. رنکینگ سایت خود را در جستجوهای محلی بالا ببرید و مشتریان بالقوه خود را که در استان ، شهر و یا محدوده جغرافیایی شما هستند به مشتریان بالفعل تبدیل کنید.

افزونه سئوی محلی وردپرس به طور خلاصه کارهای زیر را برای شما انجام می دهد:

 نمایش نقشه و اطلاعات کسب و کار در نتایج جستجوی گوگل 

 افزایش رتبه سایت در جستجوهای محلی مثلا جستجوی عبارت طراحی سایت تهران 

 ساخت صفحه تماس با ما حرفه ای و بهینه برای سئو 

درج آدرس شرکت شما همراه با نقشه گوگل در نتایج جستجوی گوگل یکی از کارهایی است که این افزونه برای شما انجام می دهد. قطعا وقتی در نتایج جستجو، اسم یک سایت همراه با آدرس مکانی و در کنار نقشه گوگل ظاهر شود، 100% کاربران را به خود جذب می کند و باعث بهبود رتبه سایت و افزایش بازدید آن می شود.

افزونه Yoast Local Seo فارسیLocal SEO یا سئو محلی چیست ؟

سئو محلی یک مفهوم نسبتا جدید در بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل است. گوگل مکان جغرافیایی افراد و سوابق جستجوی آنها را در نظر گرفته و نتایج خود را براین اساس بازچینی میکند. مکان جغرافیایی کاربران به راحتی از طریق آی پی قابل تشخیص است ولی مکان جغرافیایی تجارت یا سایت شما تنها با رعایت اصولی هرجند ساده ولی مشخص تعیین میگردد. کلیه فعالیت های شما برای تعیین مکان جغرافیایی تحت پوشش خود و فهماندن آن به روبات های گوگل را سئو محلی می نامیم.

سئو محلی یا Local SEO روند بهینه سازی وب سایت شما برای بهبود جایگاه در نتایج محلی گوگل یا همان نتایج وابسته به محل جغرافیایی کاربران است. طبق گزارش خود گوگل بیش از یک سوم ورودی های سایت های از جستجو در سال 2014 محلی هستند، حال اگر شما از بیان مکان جغرافیایی تان در کلمه کلیدی استفاده کنید میتوانید این رقم را به 50 درصد برسانید.

گوگل به تازگی توجه ویژه ای به جستجوی محلی و ارائه نزدیک ترین و بهترین نتایج به کاربران خود داشته است و این امر میتواند در آینده پررنگ تر و مهمتر نیز جلوه کند. اگر تجارت یا سایت شما محدوده جغرافیایی مشخصی را پوشش میدهد، باید به سئوی محلی نیز توجه داشته باشید. بعنوان مثال یک آموزشگاه رانندگی که در محدوده خاصی از تهران واقع شده است و یا یک رستوران که نهایتا میتواند یک شهر را بعنوان مخاطبین هدف خود در ذهن داشته باشد میتواند از سئوی محلی برای بهبود تجارت خود بهره بگیرد.

به تصویر زیر توجه کنید . این باکس پس از جستجوی کلینیک دندان پزشکی رازی در سمت راست صفحه جستجوی گوگل ظاهر شده است.  مشاهده می کنید که نقشه این محل و اطلاعات تماس و … نمایش داده شده است:

افزونه سئوی محلی وردپرس

 

افزونه سئوی محلی یا Yoast Local Seo چه کار می کند؟

در صورتی که در رابطه با کسب و کار خود به گوگل اطلاعاتی دهید در افزایش رتبه سایت شما در جستجوهای محلی تاثیر بسیار زیادی است. اطلاعاتی مانند نام و نوع کسب و کار ، مکان کسب و کار در نقشه گوگل و ساعات کار اطلاعاتی هستند که بایستی در مورد کار خود در اختیار گوگل قرار دهید. افزونه سئوی محلی ووکامرس تمامی موارد ذکر شده را از شما دریافت می کند و در اختیار موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ می گذارد. همچنین صفحه تماس با ما سایت شما را به اضافه کردن این اطلاعات کامل و برای سئو بهینه می کند و امکان مسیر یابی را در صفحه تماس با ما ایجاد می کند.

در نهایت این افزونه نتایج جستجوی کلمات کلیدی شما را در جستجوی محلی بالا می برد . قطعا با این افزونه در ایالت ، استان یا شهر مورد نظر خود بهتر جستجو خواهید شد. پس بطور خلاصه این افزونه کارهای زیر را انجام می دهد:

  • تولید فایل KML  و اضافه کردن آن به طور خود کار به نقشه سایت XML خود
  • خروجی آدرس برای Schema.org
  • نمایش ساعات کاری
  • نمایش نقشه های گوگل، شامل یک برنامه ریز مسیر
  • یک فروشگاه یاب برای راحتی در پیدا کردن نزدیک ترین مکان
  • پشتیبانی از مکان های مختلف
  • آپلود CSV برای مکان های مختلف
  • تولید صفحه تماس با ما حرفه ای ، استاندارد و بهینه همراه با قابلیت جهت یابی

ارسال دیدگاه